کلید های اساسی برای از بین بردن چربی شکم

کلید های اساسی برای از بین بردن چربی شکم

اگر میخواهید شکم خود را کوچک کنید، راهی بهتر برای انجام این کار وجود دارد تا سعی کنید خود را خسته کنید.در واقع، تحقیقات نشان داده است که انجام تمرینات شکمی به تنهایی - حتی زمانی که پنج روز در هفته به مدت شش هفته انجام می شود - هیچ تأثیری بر ذخیره چربی زیر جلدی و دور شکم ندارد. جنیفرکوهن در مجله فوربز پشنهاد میکند از اتراتژی هایی استفاده کنید که کورتیزول را احیا میکند ( کورتیزول یک هورمون است که باعث کاهش چربی در ناحیه شکم میشود). یکی از راه هایی که کمک میکند به این هدف دست یابید کاهش استرس در زندگی روزمره است. چون استرس موجب افزایش سطح کورتیزول می شود. کوهن به برخی از استراتژی های دیگر که به کاهش سطح کورتیزول کمک میکند اشاره میکند.

انواع چاقی

انواع چاقی

بر اساس نوع و شکل بدن انسان ، چاقی به انواع مختلفی تقسیم می شود: 1.چاقی عمومی در این نوع چاقی بدن به طور یکنواخت چاق است که در هر دو جنس زن و مرد دیده می شود. در اثر عوامل مختلفی از جمله مصرف یاد غذا و کم تحرکی به وجود می آید .که با پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل و ورزش کافی برطرف می شود. 2.چاقی موضعی در برخی افراد تجمع چربی به طور یکنواخت در بدن اتفاق نمی افتد و چربی در مناطق خاصی از بدن انباشته می شودکه با توجه به محل تجمع چربی، چاقی افراد نیز شکل متفاوتی به خود می گیرد در ادامه مقاله با ما همراه شوید

ترامپولین چیست ؟

ترامپولین چیست ؟

ترامپولین یا جَست‌ورزی یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است.ترامپولین در زبان عام به تشک پرش درجا و بپر بپر شناخته میشود. مسابقات این رشته بر روی وسیله‌ای به نام ترامپولین (جَستانه) انجام می‌شود که یکی از اسباب‌های تمرینی مهم ورزش ژیمناستیک است. مسابقات این ورزش به صورت انفرادی یا دو نفره برگزار می‌شود.

بهترین رژیم های سال 2018 چیست؟

بهترین رژیم های سال 2018 چیست؟

براورد شده است که 45 ملیون نفر در ایالات متحده هر ساله غذای خود را به هدف کاهش وزن و رژیم غذایی ، کاهش میدهند. با این حال آیا یک رژیم غذایی برای از دست دادن وزن یا برای بهبود سلامت بدن و همچنین رعایت یک برنامه غذایی خاص میتواند برای شما چالش برانگیز باشد؟