تفاوت بین دوچرخه ثابت ورزشی و تردمیل

تفاوت بین دوچرخه ثابت ورزشی و تردمیل

سایز یک تردمیل می تواند جوابگوی بسیاری از افراد باشد، در حالی که یک دوچرخه دارای الزامات دقیق تری است. هر دو باعث کاهش وزن میشوند. فضای بین صندلی و پانل کنترل اصلی ممکن است برای افراد بزرگ (سایز یا قد) به اندازه کافی گسترده نباشد ،همچنین صندلی نیز ممکن است برای چنین افرادی به انداز کافی راحت نباشد.علاوه بر این در تمام دوچرخه ها نیاز است تا زانو ها 90 درجه خم شوند.بنابراین افرادی که در قسمت زانو دارای شرایط  ویژه ای هستند ممکن است به خوبی قادر به انجام حرکات نشوند.

تردمیل ها شبیه راه رفتن روی سطوح صاف یا شیب دار هستند که موجب ایجاد نیرویی از طریق پاها به ستون فقرات می شود. افرادی که با راه رفتن مشکل ندارند، معمولا هنگام استفاده از یک تردمیل ، خوب عمل می کنند.افرادی که دارای ستون فقرات خاص یا مشکلاتی از این قبیل دارند ممکن است دوچرخه را به تردمیل ترجیح دهند. زیرا دوچرخه استرس را کاهش می دهد و روی مچ پا، زانوها، باسن و ستون فقرات تاثیر می گذارد. از آنجا که شما در حالت نشسته هستید، دوچرخه یک ماشین ورزشی ایده آل برای کسی است که مبتلا به آرتریت شدید و یا مشکلات عقبی میباشد.، دوچرخه همچنین برای افرادی که دارای شرایطی در اندام فوقانی هستند ایده آل است زیرا که این بخش بدن در دوچرخه نسبتا غیر فعال است.

خرید تردمیل

سقوط از تردمیل یکی از شایع ترین صدمات است که ممکن است در تجهیزات ورزشی رخ دهد.حتی زمانی که خود را روی ریل نگه داشته اید ، افرادی هم که مشکل تعادلی ندارند، ممکن است گاهی اوقات تعادل خود را از دست بدهند.

اما فقط لازم است شما یکبار بیفتید ، کلیپ امنیتی وجود دارد که اگر از قسمت جلوی تردمیل دور شوید دستگاه خاموش میشود.

علاوه بر این، راه رفتن بر روی یک تردمیل وزن بیشتری را از طریق ستون فقرات و مفاصل پا متحمل میشود.بنابراین برای افرادی که دچار مشکلات در ناحیه ستون فقرات پا و کمر و اندام های پایین بدن هستند ویا وزن بیشتری دارند ممکن است دوچرخه انتخاب مناسب تری باشد.

خرید دوچرخه ثابت

به طور کلی، مردم تمایل به سوزاندن کالری بیشتر بر روی تردمیل دارند تا دوچرخه.به این دلیل که روی تردمیل شما حرکات ورزشی بیشتری میتوانید انجام دهید.که باعث میشود عضلات بیشتری فعال شوند و کالری بیشتری بسوزانید.

در دوچرخه ، قسمت فوقانی بدن معمولا غیرفعال است. دوچرخه هایی که با دستگیره های متحرک حرکت می کنند دست و پا را حرکت می دهند. اما آنها باز هم مزایای سوخت کامل کالری و فعالیت کامل عضلات را ارائه نمی دهند که توسط تردمیل ارائه شده است. این به این معنا نیست که شما نمیتوانید کالری بیشتری در یک دوچرخه بسوزانید؛شما فقظ زمانی که روی دوچرخه هستید باید بیشتر تلاش کنید.

www.livestrong.com

 

نظرات کاربران

نظر بدهید