تفاوت تردمیل و اسکی فضایی

تفاوت تردمیل و اسکی فضایی

مزایای تردمیل

چند منظوره : تردمیل ها یک پیاده روی پر سر و صدا با  سرعت بالا، طیف گسترده ای از گزینه ها را از نظر سرعت، شیب و برنامه های آموزش چندگانه ارائه می دهند.

حرکات طبیعی را تحریک می کند: همانطور که فن آوری همچنان توسعه می یابد، مغز برای تناسب اندام در حال توسعه ماشین های جدید است که می تواند نا مناسب و گیج کننده باشد. تردمیل آشناست و شبیه ساز حرکات طبیعی برای پیاده روی، دویدن یا سرعت بالا است.

خروجی بالای کار : افزایش وزن بدن شما مستلزم تلاش قابل توجه است. در نتیجه ، بدن شما کالری را با سرعت بالاتری می سوزاند.

اثر تحمل وزن : برخلاف باور عمومی، دویدن و پیاده روی می تواند به تقویت استخوان ها و عضلات کمک کند که با توجه به سن و موقعيت می توانید وضعیت ثبات خود را به دست آورید.

به خوبی تحقیق شده است : تردمیل ها از سال 1800 تا کنون در هر سالن ورزشی و بسیاری از خانه ها بوده اند. به طور طبیعی، آنها بیش از هر قطعه دیگری از تجهیزات هوازی مورد تحقیق، توسعه و تکمیل قرار گرفته اند.

خرید تردمیل

معایب تردمیل

می تواند برای مفاصل دشوار باشد. دویدن بر روی یک تردمیل می تواند بر روی ستون فقرات، مفصل ران، زانو و مچ پا ، فشار بیاورد، به خصوص اگر شما خود را گرم نکنید یا حرکات کششی انجام ندهید یا زیاد تر از حد مجاز آن را اجرا کنید. در حالی که برخی از تردمیل ها شک بیشتری نسبت به دیگری دارند، تأثیر جذب آن ها هم قابل توجه است.

مسئله ایمنی : تمرینات شدید مانند شدت شیب ممکن است خطرناک باشد اگر سطح مهارت شما برای انجام این تمرین کافی نباشد.

رفتار غیر طبیعی: اغلب مردم دوست دارند که ضربان قلب خود را بیابند و منطقه ضربان قلب خود را پیدا کنند. تلاش برای نگه داشتن دسته تردمیل وقتی که شما در حال دویدن هستید می تواند چالش برانگیز و ناخوشایند باشد.

برخی از مطالعات نشان می دهد که اندازه باند تردمیل می تواند موجب تغییر در شیوه راه رفتن یا دویدن شود و منجر به اختلالات عضلانی و مشکلات موضعی شود. کیفیت تردمیل ها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

سختی: دویدن(به ویژه در شیب) سخت است. اکثر مردم ذاتا با دستگاه هایی که راحت تر هستند برای سوختن کالری استفاده می کنند

مزایای الپتیکال

تقلید بدون تاثیر: الپتیکال اجازه می دهد بدن به تقلید یک حرکت در حال دویدن باشد، بدون ایجاد تاثیر شدید بر روی مفاصل که بر روی تردمیل اتفاق می افتد.

توانایی تعلیق : اکثر دستگاه های الپتیکال در حال حاضر با دسته های متحرک مجهز هستند که به شما امکان می دهد به طور همزمان بدن فوقانی و پایین تنه ورزش داشته باشد.

حرکت معکوس : الپتیکال همچنین به شما اجازه میدهد حرکات را به صورت معکوس نیز انجام دهید که میتوانید گروه عضلات متفاوتی را فعال کنید و یک تغییر و تنوع در اواسط تمرین ایجاد کنید.

فشار کمتر: مطالعات نشان می دهد که هنگام کار با الپتیکال مردم عملا سخت تر از آنچه در واقع درک می کنند انجام میدهند. در مطالعات از افراد خواسته شده است که میزان خروجی درک شده خود را هنگام تمرین با الپتیکال ارزیابی کنند و اکثر تحقیقات نشان می دهد که افراد بر اساس میزان ضربان قلب خود، می توانند نزدیک به همان مقدار کالری با تلاش کمتر بسوزانند.

خرید اسکی فضایی

معایب الپتیکال

تحرک کمتر: یک تردمیل، با تنظیم شیب و سرعت می تواند منجر به تغییرات استثنایی در شدت شود، در حالی که اکثر الپتیکال ها یا این ویژگی شیب را از دست می دهند یا تقریبا به اندازه کافی موثر نیستند.

کاهش وزن کمتر: در حالی که تاثیر کمتر می تواند به جلوگیری از آسیب کمک کند، اما سیر نزولی وجود دارد. از آنجا که پدال های الپتیکال روی زمین نیست از "اثر تحمل وزن" استفاده نمی کند (که در هنگام تمرین کاربرد دارد). تمرینات تحمل وزن باعث تقویت استخوان ها و عضلات می شوند و برای افراد مسن در پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مهم هستند.

شتاب : حین تمرین با الپتیکال، به ویژه در سطوح پایین، می تواند به شما اجازه می دهد که از قدرت شتاب برای استفاده از دستگاه استفاده کنید.

مقایسه سوخت کالری: الپتیکال در برابر تردمیل

یک مطالعه کالج پزشکی در ویسکانسین نشان داد که میانگین کالری سوزانده شده دویدن بر روی یک تردمیل برای یک ساعت 705 تا 866 بود. در مقایسه، برآورد وضعیت بهداشتی با استفاده از یک دستگاه الپتیکال برای یک ساعت حدود 773 کالری را می سوزاند. بر اساس این و سایر مطالعات مشابه ، تردمیل ممکن است سوخت کالری کمتری داشته باشد اما این مقدار اختلاف در مقایسه با الپتیکال در نظر گرفته می شود.

https://www.builtlean.com/

نظرات کاربران

نظر بدهید