جدیدترین و پیشرفته ترین تردمیل

جدیدترین و پیشرفته ترین تردمیل

پلاتون تمرکز خود را در دوچرخه ثابت گذاشته بود اما شرکت برنامه های جدید تری ارائه کرده است .محصولی جدیدی به نام پلاتون تیر که درواقع یک تردمیل هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت و مجهز به صفحه نمایش لمسی است.

بخش عمده ای از تردمیل را 59 لنت آلومینیوم پوشش داده است و برخلاف تردمیل های معمول و قدیمی تسمه یا باند در اینجا وجود ندارد، در عوض دارای تخته های متصل به هم است چیزی شبیه به زنجیر دوچرخه می باشد. شرکت میگوید این باند جدید باعث میشود صدمات کم تری به زانو و پاها در حین دویدن وارد شود و نرم تر است.

در کنار تردمیل شما متوجه یک زیپ خواهید شد که میتواند حاوی وسایلی از قبیل وزنه و غیره باشد. این حرکت مفهومی و بسیار جالبی است که مشتری را تشویق به خرید میکند زیرا مجوعه ای اضافی شامل وزنه و دمبل وغیره برای آن طراحی شده است تا تمرینات کاملی را ارائه دهد و سیستمی کامل را تشکیل میدهد.

نکته ای دیگر که تردمیل را خاص میکند تنضیمات سریع که روی دسته های آن تعبیه شده است این دو شمارنده غول پیکر که در دو طرف قرار دارند برای تنظیمات سرعت و شیب تردمیل در حین انجام تمرین هستند.

اما قسمت مشترکی که هم در دوچرخه و هم تردمیل وجود دارد صفحه نمایش 32 اینچی با کیفیت 1080 و همچنین در زیر آن یک نوار صدای 20 وات و پورت (یو اس بی)است.

در قسمت داخلی این دستگاه این امکان وجود دارد که سنسور های هوشمند را با بلوتوث به ضربان قلب متصل کرده و از این طریق شما میتوانید میزان ساعات تمرین خود را در صفحه نمایش افزایش دهید.

اما چیزی که پلاتون را پلاتون میکند همان برنامه های آموزشی زنده است که در ابتدا با  10 کلاس در روز شروع خواهند کرد این برنامه در یک استودیوی زنده در نیویورک توسط افراد واقعی برگزار میشود. برخی از این کلاس ها ممکن است توسط افراد مشهور(احتمالا افراد مشهور در بدن سازی) باشد یا شامل چیزی درباره آنها باشد. که همه این موارد از طریق منوی سیستم قابل دسترسی هستند.

وقتی بارگزاری می شود ابتدا آمار متنی خود را در پایین مشاهده میکنید، در نوار سمت راست نام های دیگران را در کلاس خود خواهید دید. در بعضی از موارد کلاسی که از قبل زنده برگزار شده و در یک زمان خاص پخش شده است  قابل نمایش است و دیگران قادر به پیوستن به آن هستند بنابراین تعداد گروه بالا میرود.

آمار متنی شما شامل : میزان سرعت ، ضربان قلب ، زمان ، کالری ، فاصله ، کل ارتفاع ، کیلو ، ژول ، وات و قدرت در حال اجرا در وات را نشان میدهد.

علاوه بر این شما میتوانید منو را به صورت دستی و مختص خود تنظیم کنید و تمرینات را خودتان به صورت قردی انجام دهید.

www.dcrainmaker.com

www.onepeloton.com

 

نظرات کاربران

نظر بدهید