نکات مهم برای خرید تردمیل

نکات مهم برای خرید تردمیل

تفاوت دیگر تردمیل خانگی و باشگاهی نوع موتور آن هاست.در تردمیل های باشگاهی موتور استفاده شده در آن ها AC میباشد یعنی میتوان در روز به صورت مکرر روشن باشد ولی  تردمیل ها ی خانگی موتور DC دارند یعنی به صورت مستمر فقط 1 ساعت میتوان از آن ها استفاده کرد و در صورت نیاز بعد یک استراحت دوباره میتوان دستگاه را روشن کرد اما قابلیت استفاده ی مداوم را ندارند

چقدر مایل هستید برای یک تردمیل خانگی بپردازید؟

یک تردمیل خوب ارزان نیست ، بیشتر مردم نمیدانند هزینه تردمیل چقدر است.­ آنها ممکن است آیکون تردمیل ها را ببیند که در وال مارت چند صد دلار است و ممکن است تصور کنند که این تازه شروع قیمت است .اشتباه!

تردمیل ها ماشین هایی هستند که اگر به طور منظم استفاده شوند ضربان قلب را زیاد می کنند.به همین خاطر شما به تردمیل خانگی در آخر احتیاج پیدا می کنید. من توصیه می کنم برای راه رفتن خوب روی تردمیل به طور منظم از آن استفاده کنید.

از طرف دیگر شما احتیاجی ندارید که پول زیادی برای خرید یک دستگاه تردمیل که گاه و بیگاه از آن استفاده می کنید صرف کنید، مگر آنکه برای خرید این اسباب بازی بزرگ و گران وسواس داشته باشید.

چگونه از تردمیل خود استفاده می کنید؟

آیا شما برای دوی ماراتون تمرین میکنید یا فقط برای راه رفتن ساده است؟ ممکن است تفاوت آن چند صد هزار دلار باشد.

تردمیل برای ماراتون یا تمرینات نیمه ماراتون : افرادی که برای ماراتون تمرین می کنند احتیاج به عرشه بلند تری دارند و باید موتورش قدرت مند تر باشد ، به طور کلی برای استفاده زیاد ساخته شده است. آنها همچنین می توانند برنامه های مختلف چالش انگیز را برای ایجاد انگیزه و بهبود عملکرد خود داشته باشند.

تردمیل برای پیاده روی : کسی که گاه و بیگاه  پیاده روی می کند میتواند از تردمیل کوتاه تری (باند 18 اینچی) استفاده کند.که یک موتور متوسط دارد و برای مصرف مداوم طراحی شده است.

اهداف بدن سازی کوتاه مدت یا بلند مدت شما چیست؟

ممکن است اول برنامه شما فقط برای استفاده چند ساعت در هفته باشد ، اما چه کسی می داند شما از آنجا به کجا برسید.

در ابتدا شما باید با قدم زدن یا پیاده روی در 5 یا 6 بار در هفته شروع کنید. آیا مدل مورد نظر خود را خریداری کرده اید یا خیر؟ در خرید تردمیل خانگی مقداری بیشتر هزینه کنید . خرید یک تردمیل خانگی می تواند به اهداف تناسب اندام آینده شما کمک کند.

طول و عرض تردمیل برای کاربران چقدر باید باشد؟

وقتی شما روی تردمیل میدوید تاثیر آن دو و نیم بار بر ورزن بدن شماست . تاثیر پیاده روی به میزان قابل توجهی کمتر است. بنابراین کسانی که وزن آنها بالای 200 پوند (حدودا 100 کیلوگرم) است نیاز به تردمیلی دارند که وزن بیشتری را متحمل است. اکثر تولید کنندگان تردمیل بیش از 50 تا 75 پوند (25 تا 40 کیلوگرم) را در نظر میگیرند.

تردمیل های خانگی و باشگاهی

تردمیل برای افراد بالای 250 پوند (حدودا 130 کیلوگرم): اگر شما در وزن 250 پوند هستید باید مدلی را بیابید که حداقل تا 300 پوند را جوابگو باشد. و مدلی ببینید که عرشه آن حدود 1 اینچ ضخامت داشته باشد. یک دوم اینچ برای کاربران خیلی سنگین ممکن است موجب شکست آن شود.

تردمیل برای افراد قد بلند: افراد قد بلند احتیاج به تردمیل خانگی دارند که سطح طول باند آن بلند تر باشد. اگر شما یک راه رونده حرفه ای هستید و قد شما بالای 6 فوت (حدودا 2 متر) است شما احتمالا یک تردمیل میخواهید که سطح باند آن بالای 52 اینچ باشد. برای دودنده ها باید بالای 54 اینچ باشد. اگر شما بیش از 6'2 هستید "تعدادی از مدل ها را که در محدوده 60-62" است در نظر بگیرید. لازم به ذکر است برخی از تولیدکنندگان میزان طول تردمیل خود را با عرشه اندازه می گیرند. آنچه که در این مورد فهمیده نمی شود، بخشی از عرشه است که توسط پوشش پلاستیکی پوشانده شده است در واقع سطح راه رفتن واقعی ممکن است چندین اینچ کوتاه تر باشد. اما شما یک طول دقیق برای باند راه رفتن میخواهید.

نظرات کاربران

نظر بدهید