نحوه استفاده از صفحه تعادل

نحوه استفاده از صفحه تعادل

 آیا صفحه تعادل تمرین روی تخته، تمرینات قدرتی و تناسب اندام برای مردان و زنان بالای 40 سال کار می کند؟
من می خواهم بگویم که چرا و چگونه تعادل، تمرین روی تخته و تمرینات تناسب اندام برای مردان و زنان بالای 40 سال کار می کند، همچنین به شما می آموزد که تمرینات تعاملی و تمرینات تناسب اندام پایه ای برای شروع تمرینات تان فراهم کنید. اما اول...
بدن انسان یک ماشین شگفت انگیز است که با کوچکترین حرکت حتی زمانی که سلول ها به طور مداوم آرام آرام، در حال مرگ و تکثیر خود هستند. همانطور که با بالا رفتن سن ، توانایی بدن ما برای تعمیر و بازسازی نه تنها کاهش می یابد، بلکه شاید به خوبی که قبلا کار انجام داده است انجام ندهد.
متأسفانه بخش هایی از روند پیری وجود دارند که شما کنترل ندارید مانند ژنتیک. اما مواردی وجود دارد که می توانید کنترل کنید، مانند محیط و شیوه زندگی خود. برخی از شایع ترین متغیرهای شیوه زندگی عبارتند از: رژیم غذایی، ورزش و مدیریت استرس .

اساسا بدن شما توانایی اش برای تبدیل اکسیژن به انرژی فعالیت و متابولیسم کاهش می یابد، چربی بدن را افزایش می دهد و سلول های عضلانی را تقویت می کند. در اینجا چیزی است که شما می توانید برای جلوگیری ازاین جریان و در برخی موارد، تمرین های قدرتی و حتی برعکس آن.

چگونه تمرینات صفحه تعادل به زنان و مردان بیش از 40 سال کمک می کند؟

سیستم تعادل انسانی طراحی شده است تا بازخورد را درحالت تعادل ارسال کند (ببهبود بازخورد تعادل) همانطور که سن بالا تا میرود دچارکاهش توده عضلانی، قدرت، چابکی و ظرفیت هوازی میشویم، به طور طبیعی باعث کاهش مهارت بازیابی تعادل می شویم.

وقتی سوار صفحه تعادل میشوید حرکت کردن مدام صفحه مرکز تعادل شمارا مجبور به استفاده از استفاده از صفحه ای پویا و  دارای حرکت چند جهته میکند. این شما را در حالت "بازیابی تعادل" قرار می دهد و شما را مجبور می کند تا تمام سه سیستم تعادل بدن خود را در تمام سه سطح حرکت دهید(سطح پیشانی، ساجیتال و عرضی).

همانطور که شما درتعادل مهارت بیشتری به دست می آورید، بدن شما این اطلاعات را به عنوان حافظه عضلانی ذخیره می کند و از اطلاعات ذخیره شده در وضعیت بازیابی تعادل زمانی استفاده می کند که در محیط دیگری بازسازی شده است. در حقیقت، این واقعا یک صفحه"عدم تعادل" برای مهارت های بازیابی تعادل است. این به این دلیل است که افزایش مهارت برای بازیابی تعادل باعث خراب کردن تعادل یا پایه حمایت شما میشود. با تلاش برای حفظ حالت های ایستایی و تعادل. آموزش تعادل برای رفتن از حالت نامتعادل به حالت متعادل است.

علاوه بر بهبود مهارت های بازیابی تعادل، تجارب و سایر مزایا، صفحه های تعادل نیز شرایط جسمی، تقویت عضلات، تاندون ها و رباط ها، سوزاندن کالری و لذت بردن از برنامه تمرینی خود را اضافه می کنند.

صفحه تعادل قدرتی ، تعادل و تمرین تناسب اندام

آموزش پایه تعادل - کلید تمرین تعادل این است که همیشه تمرکز خود را بر مرکز تعادل روی سنگ بگذارید. صفحه را نصب کنید و زیر آن سنگ را سنگین کنید. هر دو زانو را کمی خم کنید، پشت خود را صاف کنید سرتان را بالا بگیرید. صفحه را با راست کردن یک پا و افزایش خم شدن زانو بر روی پای دیگر تنظیم کنید، بنابراین وزن خود را روی هیئت مدیره تغییر دهید. وقتی به انتهای "توقف" صفحه رسیدید، روند را با پای دیگر تکرار کنید.

خرید صفحه تعادل

هنگامی که این چرخه را  از سر می گیرید، آن را ناخودآگاه انجام میدهید. سپس کار هایی مانند: کشیدن شکل های خیالی، نوشتن نام خود، بازی کردن توپ تنیس از دست به دست، داشتن یک شریک بازی و غیره، پیشرفت کنید. هرچه بیشتر شما پیشرفت می کنید، که از استراتژی بازیابی تعادلی خود کمتر آگاه خواهید بود.

اکنون که تمرین تعادل را برای بزرگسالان بالای 40 سال دارید ، چرا تعادل قدرت، تعادل و تمرین تناسب اندام را به شیوه زندگی اضافه نکنید؟

www.vewdo.com

نظرات کاربران

نسترن دوشنبه 16 مهر 1397

سلام میخواستم بدونم در مشهد هم باشگاهی برای xbody وجود دارد

پاسخ مدیر به نسترن سه شنبه 17 مهر 1397

سلام بله , اکثر باشگاههای VIP جدیدا به این امکان مجهز شدن

نظر بدهید